The Fallen Little Angel

Alla inlägg under november 2012

Av Sofie Nordström - 12 november 2012 18:56

Ibland saknar jag faktiskt tiden då man var liten...

Att veta att man snart kommer vara vuxen o då ta eget ansvar. Om jag ska va ärlig så...Är jag liksom inte reda för att ta det STORA steget. Jovisst..Den stunden kommer inte hända förrän om 2 år men ändå. Jag fyller 16 i December men jag känner mig inte helt som 16. Ibland känner jag mig lite som om jag vore 14, men jaja. Det är nog bara att jag saknar den tiden och det tiden då man var ännu yngre    Jag kommer nog säkert växt upp lite efter 2 år annars vetja faan   

 

Trevlig kväll på er!!!

 

//The Fallen

Av Sofie Nordström - 12 november 2012 18:45

Idag har det inte varit så bra precis   Började med att man vaknade lite senare än vad jag skulle göra, sedan fick man typ värsta hjärnsläppet på engelskan o ingen arbetsro på matten. Plus att man typ bröt ihop efter lunchen o var liksom tvungen å gå hem. Asså fattar ingen hur jävla jobbigt det är!? Att liksom gått på Musikal först och sedan inte klarat av skolan där pågrund av att man inte kunde få någon jävla hjälp där o sedan vara tvungen att liksom byta skola. Dessutom byter linje till Samhäll o då tkr man väll att del bör fatta.   

 

Och nu är man förkyld också    jaja något bra måste ju hända snart..hoppas jag iaf   

 

//The Fallen

Presentation


HEJ OCH VÄLKOMMEN HIT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards