The Fallen Little Angel

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Nordström - 10 oktober 2012 20:56

Jag är nöjd över att ha bytt skola... ärligt talat..Känner mig redan mkt piggare och mår dessutom bättre så...ja..men dock är jag mer ensam än innan och har inte så många jag känner i min närhet som kan umgås med mig på exempel rasterna...då sitter man bara där ensam och kladdar i skrivboken. Jaja än så länge är jag ju ny i klassen så det är inte så konstigt att jag inte har nästan en enda vän där. Kommer förhoppningsvis få några som jag kan umgås med men tills dess saknar jag det. 

 

Allt är mkt enklare nu... På måndagarna börjar jag 09:30 och slutar runt 15:05. På tisdagar börjar jag 12:20 och slutar 14:00. På onsdagar börjar jag 09:55 och slutar 15:00. På torsdagar börjar jag 08:10 och slutar 14:25 och på fredagarna börjar jag 08:10 och slutar 13:10. Kännes så jävla bra asså. Bor liksom 10 minuter bort...men ibland kan det ta 30 minuter för mig eftersom man inte alltid orkar stressa sig till skolan så   

 

Imöra Så blir det nog att jobba lite på historian hemma så allt blir klart så jag kan fortsätta där de andra är. Kommer blir skitbra bara jag lyckas med det ;)

 

Ja ska nog hoppa i duschen och sedan lägga mig. Go natt på er ♥

 

//The Fallen

Av Sofie Nordström - 4 oktober 2012 08:46

Gomöran :) Nu sitter jag, Elvira, Maia o Moa på tåget påväg till Karlstad. Förmodligen näst sista eller sista gången jag sätter min fot på Fugik som en Fugikan. Jag har nu fått två skolor jag kan vända mig till. Broby Grafiska som har erbjudit mig en plats som student och Brobyskolan som jag vill kolla på. Men idag ska jag försöka så gott det går att umgås med klassen innan jag sticker.

Av Sofie Nordström - 3 oktober 2012 12:04

En sak är helt säkert...Vad som än händer så kommer jag inte stanna kvar på Folkuniversitets Gymnasium. Även om du är ett trevligt ställe så är det mesta jobbigt. SAMARBETET som jag vet att jag inte orkar med och även känner av redan. Pressen av det får mig att falla isär och jag känner mig helt enkelt som om jag delats mitt itu. Kommer att ha ett möte med Broby och se om jag kan börja där istället så mitt mående, ork och mkt annat blir lättare. Nog med att jag naturligtvis kommer sakna alla som försökt stöttat mig kommer sakna mina vänner jätte mkt

 

Jaja. Nu har jag svenska och antar att jag måste fortsätta med bokanalysen *bored* Ju fortare jag blir klar desto bättre för mig. Måste ändå göra allt innan någonting annat.

 

//The Fallen

 

Presentation


HEJ OCH VÄLKOMMEN HIT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards