The Fallen Little Angel

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Nu äntligen...

Av Sofie Nordström - 29 september 2012 18:56

Färgade håret idag hos Salong K. Det är ett ställe jag kan tipsa er alla om ni vill ha ett skitbra resultat. 

 

Idag är det iaf en dag som man saknar så många ppl. Även fast jag självklart vill komma hem till den plats jag en gång växte upp i, men sen har man saker där borta i Sunne. Älsklingen till exempel. Mina vänner och rollspelet. I Karlstad..Fler av mina vänner och dessutom skolan of course. Man känner sig verkligen som ett dragkampsrep ibland eftersom det finns så många man vill besöka på en och samma gång men att man vet att det inte går. 

 

Nu sitter jag såklart framför datorn och slappar, lyssnar på musik och det påminner mig om att jag ska lägga ut en bild på min nya hårfärg och sen lägga ut något från youtube...

 

Sedan blir det att ta sig en liten promenad och njuta av naturen. (eftersom att Minecraft och WoW är installerat på den andra datorn i Sunne -.-'')

 

Här är resultatet   

 

 


 

Det är en låt som jag tkr är skitbra. Det finns of course folk jag känner som passar in i den men det ska jag inte berätta något om.

 


Detta är även en låt jag gillar skit mkt! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Sofie Nordström - 1 april 2014 13:23

2158112816

Av Sofie Nordström - 28 mars 2014 09:16


Blir som det blir. Idag har man gjort lite engelska och snart blire historia. Ska blir kul att träffa den där killen man tänker så jävla mycket på. Det har hänt en hel del sedan jag var inne sist. till exemepl att jag bytte skola ännu en gång.   ...

Av Sofie Nordström - 5 januari 2013 01:25

Ja..Jag vet att jag inte har varit inne på ett väldigt långt tag...men saker och ting har förändrats...någonting som var mig kärt försvann från mig..jobbiga tider har varit runt mig men jag har nu kämpat klart med det. Så nu förhoppningsvis kommer ja...

Av Sofie Nordström - 12 november 2012 18:56

Ibland saknar jag faktiskt tiden då man var liten... Att veta att man snart kommer vara vuxen o då ta eget ansvar. Om jag ska va ärlig så...Är jag liksom inte reda för att ta det STORA steget. Jovisst..Den stunden kommer inte hända förrän om 2 år m...

Av Sofie Nordström - 12 november 2012 18:45

Idag har det inte varit så bra precis   Började med att man vaknade lite senare än vad jag skulle göra, sedan fick man typ värsta hjärnsläppet på engelskan o ingen arbetsro på matten. Plus att man typ bröt ihop efter lunchen o var liksom tvungen å gå...

Presentation


HEJ OCH VÄLKOMMEN HIT

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards